hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - kinevezte a rádió kategória zsűrielnökét

David Guerrero, a Fülöp-szigeteki BBDO Guerrero Ortega elnöke és vezető kreatívigazgatója lesz a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál egyik zsűrielnöke. A szakember a rádió kategóriában vezeti a szakmai bírálóbizottságot az 54-dik reklámversenyen.
hirdetés
David Guerrero az első dél-kelet ázsiai zsűrielnök a Cannes-i reklámfesztiválon. Az elnök kinevezésekor azt mondta, hogy a rádió nagyon fontos kategória számára, mert „egyedül a rádiós nevezések azok, amelyeket csukott szemmel lehet bírálni”.

A Cannes-i zsűribe most kinevezett elnök a Fülöp-szigeteken a top tíz kreatívigazgató között szerepel. David Guerrero 1998-ban alapította meg a BBDO Guerrero Ortegát, amely az évek során Ázsia egyik vezető kreatívügynöksége lett. A szakember első rádiós díját akkor kapta, amikor Londonban copywriternek tanult.

A Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivált június 17-e és 23-e között rendezik meg. Idén  a tévé-mozi, print, közterületi, interaktív, rádió, sales promóció kategóriák, valamint a legjobb média- és direkt marketing megoldások mellett az interaktív hirdetések is megküzdhetnek a nagydíjért.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés