hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - kinevezték az outdoor zsűrielnököt is

A hamburgi Jung von Matt alapítóelnöke vezeti idén Cannes-ban az outdoor zsűrit. Jean-Remy von Matt ügynöksége számos reklámfesztiválon nyert már díjakat, Cannes-ból eddig 19 Oroszlánt vittek már haza.
hirdetés
A Jung von Matt ügynökséget Jean-Remy és partnere, Holger Jung alapította Hamburgban 1991-ben. Az ügynökség - amely Németország legnagyobb független reklámcége - 19 Cannes Lions-t nyert már a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon.

A fesztivál szervezetői eddig az outdoor-on kívül a rádió, az integrált és a promo zsűri vezetőit választották már ki. A rádió kategóriában David Guerrero, a Fülöp-szigeteki BBDO Guerrero Ortega elnöke és vezető kreatívigazgatója vezeti a szakmai bírálóbizottságot. Alex Bogusky az integrált kategória zsűrielnöke lesz, így az ő vezetésével döntenek majd a Titanium Grand Prix nyerteséről is. Geraldo Rocha Azevedo, a Sao Pauloi Neogama BBH integrált megoldásokért felelős elnöke a Promo Lions zsűrijét vezeti idén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés