hirdetés
hirdetés

Cannes Lions – nem lesz magyar díjazott

2002-06-21
A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon egyik kategóriában sem került be a shortlist-re magyar reklám.
A régió országai közül a reklámfilm kategóriában csak Szlovénia és Csehország vehet részt a döntőben. A szlovének az alkoholmentes italok kategóriájában nevezett reklámmal arattak sikert, amely a Futura DDB munkája. A kelet-európai indulók másik shortlist-es alkotását egy olimpiai szponzorációs szpottal a cseh Leo Burnett készítette.

A világ legnagyobb reklámversenyére tizenhárom magyar ügynökség összesen 37 alkotást nevezett. Sajtó és plakát kategóriában hét ügynökség tizennyolc hirdetése, reklámfilm kategóriában kilenc ügynökség tizenhat munkája, míg média kategóriban két ügynökség három nevezése méreti meg magát.

A legtöbb reklámot a Leo Burnett nevezte, számszerint hetet. Őt követi a BBDO hat, valamint a DDB és az Ogilvy & Mather egyaránt négy-négy nevezéssel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés