hirdetés
hirdetés

Cannes Lions – végleges reklámfilm-eredmények

2002-06-24
A hétvégi eredményhirdetés után a mai napon a szélesebb közönség számára is hozzáférhetővé vált a 2002-es Cannes Lions reklámfilm kategória helyezettjeinek listája.

A Grand Prix-t a Wieden + Kennedy Portland nyerte a Nike-nak készített „Tag” című alkotásával. Az ügynökségi hálózat londoni irodája is kiválóan teljesített, két aranyat vitt haza a brit szigetországba.

Cyber zsűri

A zsűri összesen 20 arany-, 31 ezüst- és 48 bronz oroszlánt osztott ki. A legeredményesebb ország az Egyesült Államok volt 6 arannyal, 5 ezüsttel és 18 bronzzal, második helyen végzett Nagy Britannia 8 arany-, 7 ezüst- és 4 bronzéremmel. Végül a dobogó utolsó fokára Franciaország kapaszkodhatott fel 3 arannyal, 3 ezüsttel és 1 bronzzal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés