Ilyen volt a Cannes Lions-est
2015-10-05
Cannes Lions-estet szervezett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szeptember 22-én a Brody Studios-ban, ahol az idei reklámfesztivál győztes reklámjait vetítették.
Az idei reklámfesztivál díjnyertes alkotásait néztük meg a MAKSZ által szervezett Cannes Lions-esten. Az estet Aczél László, a MAKSZ elnöke nyitotta meg, majd Ben Knight, a Geometry Dubai kreatívigazgatója tartott előadást.
Az idei három bronz díj nyertesei, Czebe Márton, a Possible kreatívigazgatója, Budaházy Szabolcs, az Arworks ügyvezetője, majd Galácz Karolina és Hujber Áron, a Young&Rubicam Budapest képviseletében 5-5 percben meséltek élményeikről. Az este során a díjnyertes reklámfilmeket vetítették, de plakátkiállítás is volt a Brody Studios két termében, a cannes-i verseny press, outdoor és design kategóriáinak Arany Oroszlán-díjas munkáiból.
Az esten mi is voltunk, megmutatjuk képekben, íme:
Antalfi Anikó
szerkesztő, szórakozás rovat