hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ilyen volt a Cannes Lions-est

Cannes Lions-estet szervezett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szeptember 22-én a Brody Studios-ban, ahol az idei reklámfesztivál győztes reklámjait vetítették.

hirdetés

Az idei reklámfesztivál díjnyertes alkotásait néztük meg a MAKSZ által szervezett Cannes Lions-esten. Az estet Aczél László, a MAKSZ elnöke nyitotta meg, majd Ben Knight, a Geometry Dubai kreatívigazgatója tartott előadást.

Az idei három bronz díj nyertesei, Czebe Márton, a Possible kreatívigazgatója, Budaházy Szabolcs, az Arworks ügyvezetője, majd Galácz Karolina és Hujber Áron, a Young&Rubicam Budapest képviseletében 5-5 percben meséltek élményeikről. Az este során a díjnyertes reklámfilmeket vetítették, de plakátkiállítás is volt a Brody Studios két termében, a cannes-i verseny press, outdoor és design kategóriáinak Arany Oroszlán-díjas munkáiból.

Az esten mi is voltunk, megmutatjuk képekben, íme:

Galácz Karolina, Young&Rubicam Budapest, deputy creative director, Hujber Áron, Young&Rubicam Budapest, art director, Czebe Márton, Possible, head of creative division, Ben Knight, Geometry Dubai, executive creative director, Budaházy Szabolcs, Arworks , ügyvezető igazgató
A további képekért kattintson!

Antalfi Anikó, szerkesztő, szórakozás rovat
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés