hirdetés
hirdetés
hirdetés

Carnation - kalandos website-ot fejlesztett

EnergiaKaland címmel indított interaktív site-ot az E.ON Hungária. Az energiapari cég online ügynökségére, a Carnation-re bízta az általános és középiskolásokat megcélzó oktatási weboldalt.
hirdetés
Az iskolások energiatudatosságra nevelése a célja az EnergiaKaland elnevezésű site-nak. Az E.ON-nak a Carnation fejlesztette az interaktív weboldalt, amelynek oktató-animációi az E.ON UK EnergyExperience anyagai alapján készültek.

Emellett a tartalom az eredeti angol példák helyett hazai információkkal biztosítja a 6-18 éves korosztály számára a játékos formában zajló ismeretszerzést és környezettudatos gondolkodás elsajátítását. A weboldal tartalmának összeállítását pedagógus szaktanácsadók valamint az E.ON Hungária szakértői támogatták.

Az EnergiaKaland.hu fejlesztésének első fázisa lezárult, de a nyáron tovább folytatódik a bővítés.

Az E.ON és a Carnation 2001óta dolgozik együtt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés