hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak egy társaságnál fut a taxitévé

A Blue Vision átszervezte CabMedia hálózatát. Három taxitársaságból csupán egyet tartott meg hogy könnyebben kiszolgálják a célcsoportot.
hirdetés

Átszervezte a Blue Vision a taxiban elérhető LCD-kijelzős, utasinformációs CabMedia hálózatát.  A tavaly nyáron három taxitársasággal, a Főtaxival, a Mini Mobillal és a 6X6 taxival szerződést kötő vállalkozás csupán egy társaságot, az utóbbit tartotta meg ügyfelének.

Mezősi Tamás, a cég értékesítési és marketingvezetője elmondta, hogy tapasztalataik összegzése és a hirdetői igényeket figyelembe véve szervezték át a hálózatukat.

A 6X6 Taxi esetében kiemelkedő a céges megrendelések száma, többek között a Tv2 és a Magyar Telekom is a partnereik között van, így Mezősi szerint hirdetőik (Pannon, AXA, General Motors) jóval magasabb arányban találhatják meg a döntéshozókból, üzletemberekből álló célcsoportjukat.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés