Az újságíró zabálni és ingyen élni megy sajtótájékoztatókra, mellette okoskodik, szakért és piszkálódik. Nyolc olyan újságírótípus, amely sűrű vendége a sajtóeseményeknek. A Kreatív Magazin összeállítása.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Kitűnő anyag! Gratula a szerzőnek.
Akárhogyan is szeretnék, nem tudok sehol "belekötni".
Csupán annyi tennék hozzá, hogy nincs új a Nap alatt: ezen a téren a rendszerváltoz(tat)ás semmi újat nem hozott.
Kiállításszervezőként, meg kiállítás- és vásárképviselőként rengeteg sajtóeseményt "celebráltam" a 70-80-90-es években. Akkor ugyanígy láttok :).
Szóval lett itt egy kis "déjá vue"-m, de köszönet a nosztalgiáért is.
Lám, nem "fenékig tejföl" a PR-osok élete sem. Egy-egy ilyen "figurát" igen nehéz "jól megúszni". Ekkor derül ki, hogy a konfliktuskezelés egy tudomány, kérem szépen, és a jó PR kommunikátor gyakorta igen nagy tudós (kell legyen...)!
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.