hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak zabálunk és okoskodunk

Az újságíró zabálni és ingyen élni megy sajtótájékoztatókra, mellette okoskodik, szakért és piszkálódik. Nyolc olyan újságírótípus, amely sűrű vendége a sajtóeseményeknek. A Kreatív Magazin összeállítása. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Elütötted, Laci? Tán remeg a kezed?
:-)
#
Elütöttem, bocs!
Szóval, "Akkor ugyanígy láttuk :)"

(De öröm, hogy Ti is ugyanígy láttok...)
#
Kitűnő anyag! Gratula a szerzőnek.
Akárhogyan is szeretnék, nem tudok sehol "belekötni".
Csupán annyi tennék hozzá, hogy nincs új a Nap alatt: ezen a téren a rendszerváltoz(tat)ás semmi újat nem hozott.
Kiállításszervezőként, meg kiállítás- és vásárképviselőként rengeteg sajtóeseményt "celebráltam" a 70-80-90-es években. Akkor ugyanígy láttok :).
Szóval lett itt egy kis "déjá vue"-m, de köszönet a nosztalgiáért is.
Lám, nem "fenékig tejföl" a PR-osok élete sem. Egy-egy ilyen "figurát" igen nehéz "jól megúszni". Ekkor derül ki, hogy a konfliktuskezelés egy tudomány, kérem szépen,
és a jó PR kommunikátor gyakorta igen nagy tudós (kell legyen...)!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés