hirdetés
hirdetés
hirdetés

CSR-kampányutat szervez az MPRSZ

Országos CSR road-show-t indít a Magyar Public Relations Szövetség. Kis és középvállalatok a célcsoport.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnökével kötött együttműködési megállapodás keretében országos CSR road-show-t kezdeményez.

A cél a public relations szakmai ismereteknek és a felelős vállalati/vállalkozói magatartásnak a kis- és középvállalkozások vezetői körében történő elterjesztése.

A road-show első állomása Székesfehérváron lesz, ahol március 24-én a térségi vállalkozók és a szövetség képviselőinek találkozója lesz.

A CSR road-show állomásain a szövetség CSR Best Practice pályázatán nyertes vállalati esettanulmányokat és élenjáró gyakorlatokat is bemutatnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés