hirdetés
hirdetés
hirdetés

Danubius Online - az Econettel értékesít

Az Econet online médiaportfoliójába került a Danubius Online szeptember 7-én. A rádió weboldalán a hirdetési felületeket korábban a Ringier Sales House értékesítette, a felek szerződése augusztusban járt le - mondta a Kreatív Online-nak Vajda Judith, a Danubius trademarketing-, promóciós- és üzletfejlesztési vezetője.
hirdetés
Az Econet értékesíti a Danubius Online reklámfelületeit, a klasszikus hirdetési felületeken kívül a rovattámogatás és szponzorációs feladatok is a céghez tartoznak. A Danubius saját promóciója esetén a szponzormunkákat viszont a Danubius Sales House intézi.

A 1998 óta működő oldal a Danubius Rádióval kapcsolatos legfontosabb tudnivalókon túl zenei és filmes híreket, interjúkat, tudósításokat, újdonságokat közöl.

Az Econet online portfoliójába több mint 20 website tartozik, köztük gazdasági és programajánló oldalak, web2-es szolgáltatásokra épülő site-ok, valamint partneroldalak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés