hirdetés
hirdetés

Délszlávoknál kampányol a Magyar Turizmus

2011-01-28

Szlovéniában, Horvátországban és Szerbiában indít kampányt a magyar turisztikai szervezet, hogy a tavalyi ugrás után idén még több délszlávot csábítson hazánkba.

Az arab térségbe irányuló marketingakciók elindítása után a Magyar Turizmus a délszláv országokban – Szlovénia, Szerbia és Horvátország – is aktív marketingtevékenységbe kezd – adta hírül a cég. A délszláv kampány a Magyar Turizmus 2011. évi, „Új Vizeken” címen meghirdetett marketingtervébe illeszkedik majd, és főként b2c kommunikációt jelent. 

Első lépésként a Magyar Turizmus Szlovéniában először vesz részt az ország legnagyobb utazási vásárán, a jelenleg zajló TIP Alpe-Adria Tourism and Leisure show-n január 27. és 30. között. A rendezvény első napján a nemzeti turisztikai társaság sajtótájékoztatóval egybekötött szakmai találkozót rendezett a hazai szolgáltatók, a szlovén partnerek és a média képviselői részére. 

A délszláv kampány Szerbiában folytatódik, ahol február 24. és 28. között az International Fair of Tourism kiállításon várja a Magyar Turizmus a turisztikai szakmát és a nagyközönséget, majd Horvátországban március 23. és 26. között, a zágrábi CroTOUR vásáron. 

A vásári megjelenéseken túl a Magyar Turizmus a társaság délszláv piacokon érintett regionális marketingigazgatóságaival (Dél-Alföld, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl) közösen további marketingakciókat is tervez Magyarország népszerűsítésére, és több tanulmányutat szervez délszláv újságírók és tour operátorok részére. Mint az a társaság közleményéből kiderül, a délszláv népek közül a szerbek rendelkeznek a legtöbb ismerettel Magyarországról, bennük alapvetően pozitív kép él a magyarokról, ismerik és kedvelik a magyar borokat és a dél-magyarországi fürdőket. 

A KSH adataira hivatkozva a Magyar Turizmus azt is megállapította, hogy a délszláv országokból egyre több turista érkezik Magyarországra: a horvátok közel hét százalékkal több vendégéjszakát töltöttek tavaly hazánkban, mint egy évvel ezelőtt, a szlovének pedig 25 százalékkal. A legnagyobb növekedést a szerb küldőpiac mutatta: itt az emelkedés a vendégek vonatkozásában 47,6 százalékos, a vendégéjszakák tekintetében pedig 44,5 százalékos volt az előző év azonos időszakához képest. A Magyar Turizmus üzleti célja 2011-ben mindhárom ország esetében, hogy eltöltött vendégéjszakák számának 12 százalékos növelése a 2010-es adatokhoz képest.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés