Digitális vezető az MTV Networks-nél
Az MTVNM tavaly hozta létre a digitális részleget, a vezetői posztot azonban átmenetileg Szelei Szilárd kereskedelmi igazgató látta el.
A vállalat időközben megtalálta a megfelelő szakembert, és a divízió vezetésével Donáth Fruzsinát bízták meg. Feladata az online és mobil platformokat érintő stratégiai és tartalmi tervek megvalósítása, valamint az üzletfejlesztés.
Donáth Fruzsina korábban közel hat évig a TV2-nél értékesítési területen dolgozott először kampánytervezőként, majd sales menedzseri pozícióban. Szakterülete a szpotértékesítés volt, olyan ügyfelekkel, mint az Unilever, a Ferrero, a Chio és a Budapest Bank.
A tévé után online területre fókuszált az Origo Adhouse-nál, ahol key account értékesítőként stratégiai értékesítési megállapodásokért és integrált projektekért felelt.