hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális vezető az MTV Networks-nél

A Music Television Magyarország Networks (MTVNM) megtalálta az eddig megbízott munkatárssal működő digitális részleg új vezetőjét. A társaság Donáth Fruzsinát nevezte ki a divízió élére.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az MTVNM tavaly hozta létre a digitális részleget, a vezetői posztot azonban átmenetileg Szelei Szilárd kereskedelmi igazgató látta el.

A vállalat időközben megtalálta a megfelelő szakembert, és a divízió vezetésével Donáth Fruzsinát bízták meg. Feladata az online és mobil platformokat érintő stratégiai és tartalmi tervek megvalósítása, valamint az üzletfejlesztés. 

Donáth Fruzsina korábban közel hat évig a TV2-nél értékesítési területen dolgozott először kampánytervezőként, majd sales menedzseri pozícióban. Szakterülete a szpotértékesítés volt, olyan ügyfelekkel, mint az Unilever, a Ferrero, a Chio és a Budapest Bank.

A tévé után online területre fókuszált az Origo Adhouse-nál, ahol key account értékesítőként stratégiai értékesítési megállapodásokért és integrált projektekért felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás