hirdetés
hirdetés
hirdetés

Discovery - HD technológiával

Nagyobb felbontású digitális adást ad a High-Definition Television (HDTV), amelyet 2002 és 2007 között vezettek be Európában. A Discovery ez idő alatta a kontinens tíz országában vezette be a HD technológián alapuló sugárzást, világszerte pedig összesen 15 piacon van jelen - mondta el varsói sajtótájékoztatóján Katarzyna Kieli, a Discovery Networks Europe közép-európai alelnöke és regionális igazgatója.
hirdetés
A Discovery eddig 15 országban vezette be a HD technológián alapuló sugárzást, és több mint nyolcmillió néző láthatja a nagyobb felbontású digitális adást, ezzel pedig a legnagyobb HD hálózattá vált világszerte - mondta el a Discovery Networks Europe közép-európai alelnöke és regionális igazgatója. Mint a Kreatív Online Katarzyna Kieli-től megtudta, a csatornahálózat bármikor elindítaná Magyarországon is a Discovery HD csatornát, ehhez azonban szüksége van egy szolgáltató-partnerre, aki rendelkezik a megfelelő technikai infrastruktúrával.

A HD technológián alapuló adást digitális tévékészülékeken lehet megnézni. A Screendigest és a GFK Polonia felmérése szerint Lengyelországban 2005-ben és 2006-ban 400 ezer készüléket adtak el, ez idén év végére becslések szerint eléri az egymilliót, ami a lengyel háztartások tíz százalékát jelenti. Arról nincs adat, hogy Magyarországon hány HD-készülék van.

Katarzyna Kieli azt is elmondta, hogy bár ma még a HD prémium kategóriába sorolható, pár éve múlva alapvetővé válik.

A Qualitative Baseline Research HDTV és Discovery HD kutatása szerint a tévénézők úgy gondolják, hogy az HD csatornán a kép részleteit jobban lehet látni, tisztábbak a színek és könnyű követni a gyors jeleneteket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés