hirdetés
hirdetés
hirdetés

Divattervezők a MagyarBrands konferencián

Először szervezi meg idén a Superbrands a MagyarBrands konferenciát, a hazai márkákat reflektorfénybe állító MagyarBrands program részeként. A rendezvényen kihirdetik az 50 legjobb magyar fogyasztói és 25 legjobb magyar üzleti márka rangsorát is.

hirdetés

November 4-én, a Marriott Hotelben, egy konferencián hozza nyilvánosságra a Superbrands annak az 50 magyar fogyasztói és 25 magyar üzleti márkának a rangsorát, amelyek idén először MagyarBrands elismerésben részesülnek. A MagyarBrands konferenciát Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes, a MagyarBrands program fővédnöke nyitja meg, majd olyan gazdasági és marketinges szakemberek tartanak előadást, mint Bacher János, a Gfk Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója, Geszti Péter, a Nemzeti Vágta megálmodója, Mihálszki Zsuzsanna, a Kantar Media kommunikációs vezetője, Péterné Marosy Katalin, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra vezérigazgatója vagy Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára.

Lesz a magyar márkák piaci helyzetéről és lehetőségeiről egy kerekasztal-beszélgetés is, amelyen Geszti Péter mellett Schilling Árpád rendező, a Krétakör színház alapítója, Rátai Dániel, a Leonard3Do számos díjjal kitüntetett feltalálója és a Use divattervezői, Füzes Eszter, Tóth András és Godena-Juhász Attila vesznek majd részt. Az esemény szervezői készülnek egy márkatörténeti tárlattal is, valamint bemutatják olyan fiatal divattervezők munkáit, mint Mojzes Dóra, Závodszky Dalma vagy a KEPP (Kovács Adél, Hajdú Anett, Tomcsányi Dóri, Hofstadter Szandra, Havancsák Teréz). A MagyarBrands konferencián mutatják be a szervezők a 2011-es pályázati kiírást is.

A MagyarBrands program kommunikációját a Superbrands ügynökségeként a Sensation Pr végzi.

Az eseményre október 29-éig lehet jelentkezni a program weboldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés