hirdetés
hirdetés
hirdetés

DJ és pörkölt

Magyar parti Portorozsban

Sajátosan ötvözte a magyar nemzeti sajátosságokat a portorozsi Golden Drum fesztivál magyar partija.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A buli egyrészt a régebbi étkezdei hagyományokra utalt azzal, hogy bográcsban készült pörkölttel kínálták a vendégeket, másrészt a modernebb Magyarországot illusztrálta, amit Cyborg Templar DJ és Fabricius Gábor VJ tett hangulatossá. A buli annyira nagy népszerűségnek örvendett, hogy másnap David Droga, a Publicis Worldwide kreatívigazgatója is emlegette előadása elején. A rendezvényt a Próbakő szervezte, és az Ogilvy Partisans, a Monarchia borház, valamint a Zwack szponzorálta.

Papp Sámuel és Torday Gábor, a TBWA kreatívigazgatói
Cyborg Templar DJ, Fabricius Gábor VJ (a RoA kreatívigazgatója) és Szénássy Alex
Paul Smith, az Ogilvy & Mather Európáért, Afrikáért és Közel-Keletért felelős kreatívigazgatója és Szénássy Alex, az ügynökség magyar kreatívigazgatója
Hajnal Tamás, a Human Telex ügyvezető igazgatója

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés