hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - brit DM-guru a szemináriumon

Drayton Bird, az O&M Direct korábbi globális kreatívigazgatója a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) júniusi konferenciájának sztárvendége. A David Ogilvy által a legnagyobb DM-szakembernek tartott előadó saját kudarcairól és sikeres húzásairól beszél majd.
hirdetés
A brit Drayton Bird a DMSZ június 12-13-ai balatonkenesei szemináriumának sztárelőadója. Az Ogilvy & Mather DM-leányvállalata, az O&M Direct korábbi globális alelnökét és kreatívigazgatóját, a Commonsense Direct Marketing című bestseller szerzőjét David Ogilvy így magasztalta: „többet tud a direkt marketingről, mint bárki a világon”.

A jelenleg saját direkt- és onlinemarketing céget, a Drayton Bird Associatest tulajdonló, és a Brandscape Group márkaszakértő hálózatot elnöklő szakember „Miért követnéd el Te is azokat a hibákat, amelyeket én már megtettem?” címmel ad elő.

Csánk László, a DMSZ főtitkára szerint a szavaknak az ad majd hitelt, hogy Drayton Bird tulajdonrésszel bír jelenlegi és korábbi munkahelyeiben is, így a saját bőrén tapasztalta meg és érezte a hibákat és a sikereket egyaránt. „Ahhoz hasonlítanám ezt, mintha egy elméleti közgazdász helyett Soros György tartana előadást a tőzsdei spekulációkról” – magyarázta a főtitkár a Kreatív Online kérdésére.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés