DMSZ - lezárult a Golden Dove
2007. november 12. 15:50
A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) idei Golden Dove versenyén nyolc munka kapott elismerést: a hét kategóriagyőztesen kívül a régió legjobbját is kitüntették. A tavalyi évhez képest változott a rendszer: a nyertes kampány megbízója és az ügynökség is kapott díjat.
Pénzügyi kategóriában a DraftFCB gondozásban készült MKB inka road-show és promóció nyert, az autóipar kategória nyertese a Crane International volt, amely a Nissan 4×4 Range DM kampánnyal aratott sikert. Az ügynökség ugyanezzel a nevezéssel megkapta a Best of Region elismerést.
Az FMCG-szektorból a Dove - Valódi Kutatás kampányát találta legjobbnak a zsűri, a munkáért a Café Contact kapott díjat, a telekom-IT szektorból pedig a Rapp Collins nyert a Vision 2006 konferenciaanyagával. A média kategória legjobbja a Hírek.hu - házon belül készült - bevezetőkampánya lett, míg a turizmus - catering kategóriát egy külföldi cég, az ukrán OS-Direct nyerte meg a Foreign Guest kampányért. A Zewa-Coldrex Náthakommandó az életmód kategóriában aratott sikert, a kampány a Sky Marketing gondozásában készült el.
Az FMCG-szektorból a Dove - Valódi Kutatás kampányát találta legjobbnak a zsűri, a munkáért a Café Contact kapott díjat, a telekom-IT szektorból pedig a Rapp Collins nyert a Vision 2006 konferenciaanyagával. A média kategória legjobbja a Hírek.hu - házon belül készült - bevezetőkampánya lett, míg a turizmus - catering kategóriát egy külföldi cég, az ukrán OS-Direct nyerte meg a Foreign Guest kampányért. A Zewa-Coldrex Náthakommandó az életmód kategóriában aratott sikert, a kampány a Sky Marketing gondozásában készült el.
(forrás:
Kreatív Online)