hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - lezárult a Golden Dove

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) idei Golden Dove versenyén nyolc munka kapott elismerést: a hét kategóriagyőztesen kívül a régió legjobbját is kitüntették. A tavalyi évhez képest változott a rendszer: a nyertes kampány megbízója és az ügynökség is kapott díjat.
hirdetés
Pénzügyi kategóriában a DraftFCB gondozásban készült MKB inka road-show és promóció nyert, az autóipar kategória nyertese a Crane International volt, amely a Nissan 4×4 Range DM kampánnyal aratott sikert. Az ügynökség ugyanezzel a nevezéssel megkapta a Best of Region elismerést.

Az FMCG-szektorból a Dove - Valódi Kutatás kampányát találta legjobbnak a zsűri, a munkáért a Café Contact kapott díjat, a telekom-IT szektorból pedig a Rapp Collins nyert a Vision 2006 konferenciaanyagával. A média kategória legjobbja a Hírek.hu - házon belül készült - bevezetőkampánya lett, míg a turizmus - catering kategóriát egy külföldi cég, az ukrán OS-Direct nyerte meg a Foreign Guest kampányért. A Zewa-Coldrex Náthakommandó az életmód kategóriában aratott sikert, a kampány a Sky Marketing gondozásában készült el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés