hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - szemléz

DM Piaci Hírlevelet indított szeptemberben a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ).
hirdetés

A DMSZ kiemelten foglalkozik a hazai és nemzetközi direktmarketing világával, a honlapjukon folyamatosan frissítik a téma híreit. Mint a szövetségtől megtudtuk, a hírekből kéthetente hírlevelet állítanak össze, amelyben nem az adott időszak összes híre szerepel, hanem egy szemle olvasható. Ezzel a DMSZ célja, hogy a felhasználó a honlapra kattintson.

A szövetség elsősorban a marketingszakmában dolgozók érdeklődésére számít.
A tervek szerint negyedévente nyomtatásban is megjelenik a hírekből egy válogatás. A DMSZ nem írt ki tendert a hírlevél elkészítésére, hanem házon belül oldotta meg a feladatokat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés