hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - újraválasztott elnök

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) újraválasztotta Hivatal Péter elnököt. Az elnök mellett a szervezet alelnöke is folytathatja a munkát, és egy személycsere kivételével az elnökség is szinte változatlan felállásban működik tovább.
hirdetés
A DMSZ márciusi közgyűlésén újabb két évre elnöknek választotta Hivatal Pétert, a Metro vezérigazgatóját. A közgyűlés a felügyelő bizottság elnökét, Szabó Józsefet, a CID Céginfó ügyvezetőjét is újraválasztotta.

A lejárt mandátumok miatt a DMSZ az alelnökről és öt elnökségi tagról is szavazott.

Továbbra is alelnök Vámos-Hegyi Attila, a Magyar Telekom (MT) Új üzleti területek és üzletfejlesztési üzletága Partner nagykereskedelmi osztályának vezetője, és marad elnökségi tag Viniczai András, a Café Contact ügyvezetője, Babarczi Jolán egyéni tag, Trentin Tamás, a Hírek ügyvezetője és Huszics György, a Crane International ügyvezetője.

Az elnökség új tagja Csomor Tamás, a DraftFCB ügyvezetője, aki Szentirmay Lászlót, a Promo Direkt Marketing és Piackutató ügyvezető igazgatóját váltja a pozícióban.

A szövetség 2008-as tervei elsősorban a hazai DM ágazat reputációjának erősítését szolgálják. A szövetség tervei szerint a szolgáltatások fejlesztésével a tagságon túl egy szélesebb kör is közelebb kerülhet a direkt marketing vérkeringéséhez: a szakmai találkozók tematikája idén még több segítséget kíván nyújtani a direkt marketing alkalmazásához és integrálásához.

Az elmúlt másfél hónapban egyébként a Direkt Marketing Szövetség tagsága három új vállalattal bővült: a British American Tobaccoval (BAT), az Optimusz Direkt Marketinggel és az M Factory-val.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés