hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ, M. C. Direct - döntéshozók a DM-ről

A DM-küldeményeknél a legfontosabb, hogy vizuálisan áttekinthetőek legyenek - derült ki abból a kutatásból, amely a direktmarketing kommunikációval kapcsolatos vezetői és szakértői véleményeket tárta fel.
hirdetés

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és az M. C. Direct közös kutatást készített azzal a céllal, hogy pillanatfelvételt készítsen a direktmarketing (DM) kommunikációval kapcsolatos szakértői, vállalatvezetői vélekedésekről és preferenciákról. A felmérés szerint a DM-eszközök közül a válaszadók körében az internet, az e-mail és a mobileszközök alkalmazása a leggyakoribb, ezt követi a levélreklám és a telemarketing.

A DM kivitelezésben meghatározó szerepet játszanak a kreatív szempontok, hiszen a legtöbb válaszadó szerint az a legfontosabb, hogy a DM-anyag vizuális megvalósítása áttekinthető legyen. A megkérdezettek szerint fontos szempont az is, hogy a DM-kampány során kapott SMS továbbküldhető legyen, az e-mail ajánlatnál pedig a legfőbb szempont a személyre szabhatóság. A kutatásból kiderült az is, hogy a levélreklám, az e-mail, az SMS és a telemarketing esetében fontos az ajánlat tartalma is.

A DMSZ és az M. C. Direct 2005 elején bonyolította le az internet alapú megkérdezést, amelyben a DM-szolgáltatásokat alkalmazók, a szolgáltatást nyújtók, illetve a gyártók és média képviselői vettek részt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés