hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dove - a 45 feletti nőkre figyel

A Dove egy új szemléletet akar meghonosítani, amit Pro-Age néven vezet be egy kampánnyal. A szemléletváltás szükségességét az Unilever saját kutatása is alátámasztja, a 11 országban végzett felmérés szerint ugyanis a 45 feletti nők közül sokan fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
hirdetés
 „A növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt a 45 év feletti korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él, ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erőltetett fiatalságkultusz” – véli Zelenák Katalin, a márka marketingmenedzsere. A Dove ezért akar egy új szemléletet meghonosítani, amit Pro-Age néven vezet be.

A kampány első fázisa decemberig tart, és főként pr-cikkekből, promóciókból és rendezvényekből áll. A 45 év feletti nők helyzetéről készült pr-interjúkban válaszol többek között Temesvári Andrea sportoló, Dávid Ibolya, az MDF elnöke, Gyarmati Andrea gyermekorvos, illetve a férfiakat is megkérdezték, például Vámos Miklós írót és Bakáts Tibor Settenkő kritikust. A Pro-Age kampány januártól intenzív ATL-megjelenéssel folytatódik.

A kampányon a Dove ügynökségei dolgoztak: a kreatívokat az Ogilvy & Mather készíti, a BTL-ért a Café Contact felel, míg a pr-ügyeket a Café PR intézi.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés