hirdetés
hirdetés
hirdetés

DSH - strukturális változások márciustól

A promóciós és marketingtevékenység összehangolására új részlegeket hozott létre a Danubius Sales House, amely vezetőket is kinevezett a területek élére.
hirdetés

New revenue generation néven egy új részleg alakult a kereskedelmi osztályon belül. A részleg feladata a rádió promóciós aktivitásainak koordinálása, az új termékek és szolgáltatások kialakítása, valamint az üzletfejlesztés. Az osztály vezetője Vajda Judith, aki korábban a TV2 promóciós marketing osztályát vezette.

Ugyancsak újonnan hozták létre a stratégiai trade marketing területet, amely az értékesítési csapat, valamint a new revenue generation osztály támogatását szolgálja. Célja a kutatási adatok, iparági tendenciák követése és elemzése, továbbá ide tartozik a B2B kommunikáció is. A stratégiai trade marketing feladatokért Pesthy Krisztián felel, aki Starcomnál szerzett tervezői és vásárlói tapasztalatokat, valamint a Warner Home Video marketingkommunikációs menedzsere volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás