Durvul a Post-it War
Újabb harci események zajlottak országszerte: a Post-it War-ban részt vevő ügynökségek közül néhányan durván harcban állnak. Megmutatjuk a hadállásokat.
A Post-it War utolsó előtti harci hetében villongások voltak országszerte. A Kreatív, az Effektív-Art és a 3M közös versenyén már vannak válaszcsapások, sőt egy ismeretlen feladó levélbombával fenyegeti a hadban állókat. A 40 harcoló ügynökségnek már nincs sok ideje, június 13-án van a végső leszámolás.
Az elmúlt hét eseményei
„Csapataink nem adják fel a küzdelmet és vállvetve harcolnak a végső győzelemig. Mi azonban nem küldözgetünk névtelen levélbombákat és nem bújunk arctalan hadüzenetek mögé, hanem felvesszük a kesztyűt. Tábornokunk, a Commandante, a harcoló felek közül elsőként bátran nevet az ellen arcába és azt üzeni nekik: »Hasta la Victoria Siempre!«" - írta a Myrtis Creative, és csatolta a képeslapot, amit a Commandante küld a harcoló feleknek. Kinyújtott mutatóujja egyetlen célt jelöl számukra, a végső győzelmet.

A szavazás lezárult!
A Bemind első nevezését Veszprémben lehet megnézni, ám a csapat újabb bevetésre készül.

A szavazás lezárult!
A Széna téri villamosmegállóban jelentkezett az első csapás hadműveletével Salt Communications. A csapat tagja: Nagy István, művészeti vezető és ügyvezető, Dobos Édua és Balassa Nikoletta tervezőgrafikusok.

A szavazás lezárult!
A Café Communications hadüzenetet sugároz a tömegmédián keresztül, sőt öt ellenfelet - a DDB-t, a Grey-t, az Ebolát, a Kirowskit és a McCann Ericksont - direkt (marketing) eszközökkel is meggkeresték. A hadüzenetet videóban, a megkeresést képekkel dokumentálták.

A szavazás lezárult!
A 42 Digital tovább erősített: most már Jack Sparrow, DiCaprio és Rakonczay is beállt a seregükbe.

A szavazás lezárult!
A Hírek Média csapatai június 6-án partra szálltak Normandiától 1800 km-rel keletre. A partra szállítást előkészítő egységek tengeralattjárón érkeztek - titokban.

A szavazás lezárult!
A Bögrecast a "May the 4th be with u" híres médiatörténeti/filmes bakival szállt harcba. "Ha helyesen olvassuk, kijön az üzenetünk, amire szüksége is van a többieknek, ha szembe találják magukat a Bögrecast legnagyobb bolygóközi harcosával!" - fogalmaznak. A hadtestet Csabi, Dorka, Csilla, Anita és Zsófi alkotja.

A szavazás lezárult!
A Kirowski Isobar az éppen 6 éves tetris előtt tisztelegve készítette el új videóját, ami a háború és a béke örök körforgását mutatja be.
A szavazás lezárult!
A Havasweb is belépett a háborúba, szándékát ezekkel a képekkel fejezi ki.

A szavazás lezárult!
Válaszcsapást mért az Avalanche Kreatív Ügynökség múlt heti akciójára a Factory Creative Studio, amely már harmadik alkalommal száll harcba.

A szavazás lezárult!
Háborús felek
Myrtis Creative
Budapest
Bee Group Hungary
Budapest
Dlight
Szentendre
HPS Group
Budapest
Schneider & Saltz
Pécs
Euro RSCG
Budapest
Kirowski Isobar
Budapest
Art Média
Budapest
Hírek Média
Budapest
McCann Erickson
Budapest
Avalanche
Budapest
Ebola
Budapest
Adamsky
Budapest
DDB
Budapest
Initiative-Brand Connection
Budapest
Raygun
Budapest
Bemind
Veszprém
Binga
Szeged
Factory Creative Studio
Szeged
4BRO
Budapest
Café Communications
Budapest
Salt Communications
Budapest
UP
Budapest
We Love Kreatív
Budapest
Grey
Budapest
Bögrecast
Budapest
Hypnosia
Budapest
42 Digital
Budapest
VM.Komm
Budapest
Artvertising
Budapest
Focus Creative
Budapest
BG Digital
Debrecen
Cyberdürer
Budapest
Wanadis BTL
Budapest
A-Team
Békéscsaba
Addict Interactive
Budapest
Carnation Group
Budapest
Creative Content
Budapest
POS Services - Season Promotion
Budapest
Havasweb
Budapest
Etikai kódex (játékszabályzat) |
![]() A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21. A pályaművekről készült fotókat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre várjuk június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.) A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja. |