hirdetés
hirdetés

Effie - várják a nevezéseket

2008-04-28
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal rendezi meg a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az Effie-t. A nevezéseket június 23-ig várják a szervezők.
Az idei Effie-re, csakúgy mint tavaly ismét tíz kategóriában lehet nevezni: tartós fogyasztási cikkek, nem tartós fogyasztási cikkek közül étel, ital és egyéb kategóriában, de indulhatnak pénzügyi, kulturális és egyéb szolgáltatások kapcsán készült reklámok, társadalmi célú, telekommunikációs és imázskampányok is.

A pályázaton azok a kampányok vehetnek részt, amelyek tavaly január 1-je és idén május 31-e között magyarországi médiumban futottak, illetve nem nevezték korábban Effie-re. A pályaműveket a média- vagy kreatívügynökség, illetve az ügyfél is benyújthatja, a leadási határidő június 23-a.

A benyújtott kampányok közül a kiírók kutatási szakemberek bevonásával ötöt véletlenszerűen kiválasztanak és a pályázó kutatási adatait auditálják. A pályamunkákat egyébként egy nyolcvanfős szakmai zsűri bírálja el.

A kategóriánkénti Arany, Ezüst és Bronz Effiet az októberi díjkiosztón adják át.

A tavalyi Effie-n az Insomnia Magyar Turizmusnak (MT) készített vírusfilmje, a „Balatoni nyár” kapta a Platina elismerést, Arany Effie-t a platinagyőztes mellett az Initiative, a Noe’s Ark, a Mediaedge:cia, a Young&Rubicam, a Leo Burnett és a Carnation vihetett haza.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés