hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészséges szépség

A Bonaqua-reklám forgatása

A frissítő „ívóvizes” reklámfilmek általában nemcsak üdítő jellegűek, szépek, de egyfajta életminőséget is sugároznak. Más koncepció szerint az oktató-nevelő szándékú szpotok bemutatásával igyekeznek felhívni a figyelmet az ásványokban dús vizek fogyasztására. A két Bonaqua-film közül a „Bedroom beauty” munkacímű szpotot mutatjuk be.
hirdetés
Életminőségeket tükröző filmekben kulcsfontosságú a szereplők és környezetük hiteles bemutatása. Budai Zsolt tervezte a Bonaqua-szpot díszletét, amelyben nemcsak a szereplő, hanem az operatőr is otthonosan mozgott. A díszlet szín- és formavilága, fény-árnyék viszonyai nagymértékben támogatták az operatőri munkát. A teret kihasználva nem maradt olyan zug a díszletben, amely ne került volna a kamera látóterébe. Ennek eredményeképpen egy dinamikus, bár lassított, sok mozgással és vágással tarkított, 14 jelenetből álló, 30 másodperces szpot készült, amelyben belső és vége packshot is található.

A közeli felvételekkel átszőtt, mozgásokkal tarkított filmben egy készülődés pillanatai villannak fel. A felöltözés képi asszociációja, és maga a stíl egyben utalás a palack új megjelenésére is. A környezet és a szereplő mozdulatai is külső harmóniát tükröznek. A packshot buborékfelvételeihez egy vízzel teli, hatalmas akváriumot használtak, melyben mesterséges berendezés gondoskodott a buborékokról.

A film szándékosan nélkülözi a számítógépes trükköket, amelyek a természetesség látszatát talán elhomályosítanák, ezért a szpot minden egyes kockáját „natúrban” vették fel. A pasztell, bársonyos, szinte már-már túlságosan is nett világ a tisztaságot hangsúlyozza, a lassú kockák pedig lebegő könnyedséget kölcsönöznek a filmnek.

A szpotot könnyed elegancia kíséri végig, ami az apró gesztusokban is tetten érhető. A kamera sohasem mutat statikus képet, minden jelenetben kissé közelít a szereplőre, folyamatosan mozgásban tartva ezzel a snitteket. A díszlet vízszintes tagolását és a szereplő keresztirányú haladását lágyan töri meg a belső és vége packshot képein a buborékok függőleges irányú mozgása.

A Bonaqua ezzel a filmmel az egészséges életmódra való törekvést is hangsúlyozni akarja, ezen belül is elsősorban a test és a bőr fiatalságának és vitalitásának megőrzésére hívja fel a figyelmet. A Coca-Cola Magyarország kutatásokra alapozva készíttetett olyan szpotot, amely tudatosítja a folyadékfelvétel és a szabályozott öszszetételű vizek fogyasztásának jelentőségét.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés