A tavaly év végi madárinfluenza-pánik hatására idén februárra felkészültek a szakmai és az állami szervezetek a vírus megjelenésére. A különböző minisztériumok és a Baromfi Terméktanács kommunikációját nem hangolták ugyan össze, de az első eredményekkel a pr-esek és az újságírók is elégedettek voltak. A hisztériát sikerült elkerülni.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.