hirdetés
hirdetés

EGTA - rádiós tréning

2005-08-02
Idén ősszel először rendez a rádiós értékesítés témakörében tréninget Magyarországon az EGTA, a rádiós és tévés sales house-ok szövetsége.
A tavalyi sikeres TV Budapest Academy után a rádiós értékesítés témakörében tart tréninget az EGTA október 9. és 14. között a magyar fővárosban. A hatnapos Radio Budapest Academy kifejezetten a közép-kelet-európai piacra adaptált interaktív tréning lesz. A szervezők a rendezvénnyel a rádiós sales house-oknak, illetve marketingosztályoknak nyújtanak segítséget abban, hogy értékesítési technikáikat javítsák, eredményesebbé tegyék.

Az októberi tréningen a résztvevők megismerhetik például a legújabb, innovatív értékesítési technikákat, szó lesz a cross-media csomagok előnyeiről, illetve arról, hogyan növelhetik bevételeiket a rádiós reklámok értékesítésével foglalkozó cégek. A rádiós konferencián előadást tart Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója, aki a fentebb említett cross-media lehetőségekről beszél majd. Remi Boel, az OMD Belgium vezetője a rádiós médiatervezésről és -vásárlásról tart előadást, konkrétabban arról, hogy mikor és miért döntenek ügyfeleik a médiaterveikben a rádiók mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés