hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy reklámfilm, amitől rosszul lettünk

A siketek és hallássérült emberek nehéz sorosára hívja fel a figyelmet egy reklám. A szerkesztőséget megosztotta. Az olvasó mit gondol?

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Vegyük sorra:

1. A kommunikációs sokkolás a közcélú reklámok adekvát technikája. Sőt e téren sokkal több megengedett, mint egyéb témákban (persze itt is kötelezően
betartandók a gyerekek és egyéb érzékeny szegmensek védelmére hozott szabályozások).

2. De a sokkolásnak közcélú üzenetben is csak akkor van értelme, ha célja is van. (pl. a kátrányos, kiboncolt tüdő, a rákos nyelv a cigis dobozon). Más kérdés,
hogy a sokkolás ritkán éri el a célját. Pl. kutatások szerint a dohányosok legyintenek az undorító fotókra, mondván, mit érdekli őket egy évtizedek múlva esetleg
bekövetkező baj. Valamiben meg kell halni - mondják.

3. A sokkoló motívum legyen adekvát a témához és a célcsoporthoz. A bontott csirke ilyetén bemutatása viszont inadekvát. A hallásvesztés tragikus dolog , de mégsem
nem azonos a brutális kivégzéssel, a halállal, a "kibelezett csirke érzéssel", ha lehet ilyenről beszélni egyáltalán. És egyáltalán nem illik a témából
következően jóérzésű, adakozó lelkületű célcsoporthoz. A bontott csirke használata itt egy modoros baromság. Nem kreativitás, hanem geg. Végzetesen szar geg. Ilyen
csirkét egyébként a piacokon tömegével látunk, tehát sem nem originális, sem nem megrázó, sem nem értelmes. Csak gagyi. És hatásvadász. De sajnos a Pampalini féle
eredménnyel.

4. Ilyen csirkemotívumot reklámokban - csirkereklámokban! - is látunk. Például: http://www.adsora.com/food/real-good-chicken-ads , vagy:
http://adsoftheworld.com/media/print/refisal_chicken , netán: http://www.stillad.com/mccormicks-your-food-will-get-prettier-2973.htm . Satöbbi. Az "ötlet": lerágott
csirkecsont.

Sommás véleményem: ez egy hatalmas kreatív puki. Ennyi munkát, pénzt, jó szándékot és miegymást így elcseszni...

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés