hirdetés
hirdetés

Egységes sales- és marketingosztály az EMG-nél

2008-08-08
Integrált sales- és marketingosztályt hozott létre az utóbbi években kiépített médiaportfólió fölé az Est Media Group (EMG). Az egységesítés számos új vezetői kinevezéssel is járt.

Augusztus elsejével egységes sales- és marketingosztállyal működik tovább az EMG csoport. Az Econet.hu tulajdonában levő médiavállalat működteti többek között a radiocafé 98.6-ot, az Est-lapokat és az est.hu oldalt, illetve számos indoor médiumot is. „E tevékenységek centralizálásával az EMG legfontosabb célja, hogy az eddigi párhuzamosságok kiküszöbölésével, a médiumokból adódó szinergia-hatások kiaknázásával, a sales- és marketing tevékenységét ügyfelei számára átláthatóbbá és átjárhatóbbá tegye” – fogalmaz a társaság lapunkhoz eljuttatott közleménye. Az új szolgáltatás-központú szervezeti felépítéstől az EMG mindenekelőtt a kiszolgálás minőségének jelentős javulását várja.

Az átszervezés során egy szervezetbe integrálódnak a médiumok eddig külön működő marketing- és sales osztályai, az osztályt Schindler Endre kereskedelmi és marketingigazgató vezeti. Az eddig a radiocafénál hasonló pozíciót betöltő Rafael László a továbbiakban az EMG rádiós üzletágát vezeti, illetve a csoport hirdetési igazgatója lesz. A korábban az Est direkt sales tevékenységét irányító Schmidt Richárd mostantól az egész EMG-portfóliónál felel ugyanezért. Az indoor üzletágat és a kiemelt kapcsolati csoportot Györki Zsuzsa vezeti majd, az EMD marketingvezetője pedig Novotny Laura lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés