hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elég forró a hangulat a Kofola új reklámjában

Az üdítőreklámban szép békebeli keleteurópai fiatalok ismerkednek vágyaikkal.

hirdetés

A Kofola egy kedvelt csehszlovák üdítőital volt a hatvanas évektől kezdve, a kólára hasonlított, a rendszerváltással bejövő nyugati üdítők majdnem el is sodorták, ám a kilencvenes évek végén és a kétezres években újrabrandelték, azóta is sikeres, napjainkban részben lengyel tulajdonban van.

Április elején kijött az üdítőnek egy reklámfilmje, amely egyszerre táplálkozik a békebeli romantikából és az ártatlanság elvesztésének legendáriumából, egy szép vöröshajú lány szerepel benne, a mezőn sétál, a fán két szép szláv legény üldögél, nézegeti az egyik a másikat, a harmadikat, és bár nem lőnénk le a poént, de eléggé úgy tűnik: szex lesz a dologból. (Vagy lehet, hogy valami rettenetes dolog, amihez a főszereplő lány a testét használja fel csalétek gyanánt.)

Kicsit olyan, mintha Erika Lust forgatta volna újra a Valéria és a csodák hete című klasszikust, és annak az előzetesét látnánk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés