hirdetés
hirdetés

Elindult a marketingesek Farmville-je a Facebookon

2010-07-15
Powerbrands néven marketinges játékot indított a Reckitt Benckiser FMCG-óriás a Facebookon. Zöldfülűként indulunk és globális igazgatók lehetünk.

Valódi, életszerű tapasztalatokat ígér a Powerbrands nevű Facebook-játék, amiben a Reckitt Benckiser (RB) FMCG-óriás kezdő marketingeséből a játék végére globális igazgatók lehetünk. A játékban a pontszerzés és a renglétralépkedés azon múlik, hogy milyen stratégiai és taktikai döntéseket hozunk bizonyos RB-márkák kampányaival, piaci pozícionálásával kapcsolatban. A játék díjazza a kockázatvállalást is.

A játék ráadásul az RB valós kampányaival párhuzamosan frissül, az első kampány szpotja pedig július 19-én indul a Facebookon és egyéb social media szájtokon.

Az RB a játékot a vállalat online jelenlétének és imázsépítésének egyik fontos mérföldkövének tartja. A játék ügynöksége az Euro RSCG Riley, a fejlesztésért pedig a Nudge Social Media felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés