hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a marketingesek Farmville-je a Facebookon

Powerbrands néven marketinges játékot indított a Reckitt Benckiser FMCG-óriás a Facebookon. Zöldfülűként indulunk és globális igazgatók lehetünk.
hirdetés

Valódi, életszerű tapasztalatokat ígér a Powerbrands nevű Facebook-játék, amiben a Reckitt Benckiser (RB) FMCG-óriás kezdő marketingeséből a játék végére globális igazgatók lehetünk. A játékban a pontszerzés és a renglétralépkedés azon múlik, hogy milyen stratégiai és taktikai döntéseket hozunk bizonyos RB-márkák kampányaival, piaci pozícionálásával kapcsolatban. A játék díjazza a kockázatvállalást is.

A játék ráadásul az RB valós kampányaival párhuzamosan frissül, az első kampány szpotja pedig július 19-én indul a Facebookon és egyéb social media szájtokon.

Az RB a játékot a vállalat online jelenlétének és imázsépítésének egyik fontos mérföldkövének tartja. A játék ügynöksége az Euro RSCG Riley, a fejlesztésért pedig a Nudge Social Media felelt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés