hirdetés
hirdetés

Elindult a Prizma 2020 nevezési időszaka

2020-09-18

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív PR-versenyére, megújultak az értékelési szempontok is.

Elindult a Prizma 2020, a Kreatív PR-versenyének nevezési időszaka. A normál nevezési határidő október 22-e, de a pályázóknak lehetőségük van október 30-ig emelt áron beadni pályaműveiket. A döntőbe jutott, illetve díjazott kampányok pontot érnek a Kreatív PR Toplistán!

A versenyre 2019. október 11. és 2020. október 30. között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők, három főkategóriában:

  • az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  • a II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
  • a III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.

A verseny zsűrizése kétkörös: az online zsűrizés november 9-én indul, a személyes fordulót pedig november 27-én tartjuk. A zsűri összetételéről hamarosan tájékoztatást adunk.

Fontos újítás a versenyen, hogy az idei kiírásban a zsűri már nem veszi figyelembe a nevezéshez csatolt AVE-értékeket, illetve az értékelési szempontok is más súllyal esnek latba. A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során: 

      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 30% 
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 30% 
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 40% 
 
Kivétel ez alól az I./L) kategória, ahol kiemelt elbírálási szempont a kampány integráltsága, így itt az alábbiak szerint súlyozzuk a kampányokat:
 
      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 25%
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 25%
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 35%
      • integráltság: 15%
 
A versenyről további részletek ide kattintva olvashatók.

-fi-

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés