Elindult a Prizma 2020 nevezési időszaka
2020-09-18
Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív PR-versenyére, megújultak az értékelési szempontok is.
Elindult a Prizma 2020, a Kreatív PR-versenyének nevezési időszaka. A normál nevezési határidő október 22-e, de a pályázóknak lehetőségük van október 30-ig emelt áron beadni pályaműveiket. A döntőbe jutott, illetve díjazott kampányok pontot érnek a Kreatív PR Toplistán!

A versenyre 2019. október 11. és 2020. október 30. között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők, három főkategóriában:
- az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
- a II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
- a III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.
A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.
A verseny zsűrizése kétkörös: az online zsűrizés november 9-én indul, a személyes fordulót pedig november 27-én tartjuk. A zsűri összetételéről hamarosan tájékoztatást adunk.
Fontos újítás a versenyen, hogy az idei kiírásban a zsűri már nem veszi figyelembe a nevezéshez csatolt AVE-értékeket, illetve az értékelési szempontok is más súllyal esnek latba. A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során:
-fi-