hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkelt a 100 milliós soproni megbízás

Megszületett az eredmény azon a soproni hulladékgazdálkodási pr-tenderen, amelyet még tavaly írtak ki. A szerződés végleges éréke nettó 109 millió forint.

hirdetés

Eredmény született a Sopron Térségi Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás két részből álló pr-tenderén, melyet a hulladékgazdálkodási rendszer megvalósításához kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására, eredetileg nettó 135 millió forint értékben írtak ki. A szerződés végleges éréke ennél valamivel kevesebb, nettó 109 millió forint lett.

A bírálati szempontokban az ajánlati ár 100 pontot ért, a szakmai minőségre, módszertanra összesen 120 pontot lehetett kapni.

Az első, eredetileg 23,5 millióra becsült részben foglaltak megnevezése „Nyilvánosság biztosítása” volt, itt a győztes a Mahir-MonDay konzorciuma lett 6 ajánlat közül, a szerződés végleges összértéke pedig nettó 18 997 029 forint.

A második, 111 millióra becsült részben „szemléletformálás” volt a feladat, itt a Strategic Scope-PANNON-SOPRON konzorciuma lett a győztes, a szerződés végleges összértéke pedig nettó 89 985 797 forint.

A tenderen elindultak még az első rész vonatkozásában a Grey, a Top-TESZT-Média konzorcium, amelyben többek között a Fidelio Media is szerepelt, a Strategic Scope-Pannon-Sopron konzorcium, az Insomnia Reklámügynökség, valamint az STHR 2012 konzorcium, melynek tagja volt a Young and Partners is.

A második részre ajánlatot tett még a Grey, az Ecorys Magyarország, az Insomnia Reklámügynökség, az STHR 2012 Konzorcium, illetve a Mahir-MonDay konzorcium.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés