Elkelt a 100 milliós soproni megbízás
Megszületett az eredmény azon a soproni hulladékgazdálkodási pr-tenderen, amelyet még tavaly írtak ki. A szerződés végleges éréke nettó 109 millió forint.
Eredmény született a Sopron Térségi Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás két részből álló pr-tenderén, melyet a hulladékgazdálkodási rendszer megvalósításához kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására, eredetileg nettó 135 millió forint értékben írtak ki. A szerződés végleges éréke ennél valamivel kevesebb, nettó 109 millió forint lett.
A bírálati szempontokban az ajánlati ár 100 pontot ért, a szakmai minőségre, módszertanra összesen 120 pontot lehetett kapni.
Az első, eredetileg 23,5 millióra becsült részben foglaltak megnevezése „Nyilvánosság biztosítása” volt, itt a győztes a Mahir-MonDay konzorciuma lett 6 ajánlat közül, a szerződés végleges összértéke pedig nettó 18 997 029 forint.
A második, 111 millióra becsült részben „szemléletformálás” volt a feladat, itt a Strategic Scope-PANNON-SOPRON konzorciuma lett a győztes, a szerződés végleges összértéke pedig nettó 89 985 797 forint.
A tenderen elindultak még az első rész vonatkozásában a Grey, a Top-TESZT-Média konzorcium, amelyben többek között a Fidelio Media is szerepelt, a Strategic Scope-Pannon-Sopron konzorcium, az Insomnia Reklámügynökség, valamint az STHR 2012 konzorcium, melynek tagja volt a Young and Partners is.
A második részre ajánlatot tett még a Grey, az Ecorys Magyarország, az Insomnia Reklámügynökség, az STHR 2012 Konzorcium, illetve a Mahir-MonDay konzorcium.