hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkelt az edelényi kastélykommunikáció

Egy év késéssel ugyan, de a tavaly nyertes konzorcium egyik tagja mégis dolgozhat az edelényi kastély kommunikációján – derül ki a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága most közzétett tendereredményéből.

hirdetés

Több mint egy éve húzódik a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága (MNG) által kiírt kastélykommunikációs tender. A két részből álló megbízás eredetileg még tavaly elkelt: a Pg Up és a Spiritcom közös ajánlata nyert. A Közbeszerzési Döntőbizottság azonban megsemmisítette a döntést, ezért az MNG újra tendert írt ki, de csak az edelényi feladatokra.

A Tenders Electronic Dailyn (TED) a napokban tették közzé az eredményt, eszerint a Pg Up Kommunikációs és Pr Iroda nyert. Az eljáráson összesen két ajánlattevő volt, ám a versenyben alulmaradt cég nevét nem hozták nyilvánosságra.

A Pg Up 16 hónapig dolgozik az edelényi kastélykommunikáción, feladata közé tartozik a kommunikációs terv, a marketingkommunikációs stratégia és a honlap elkészítése, közvéleménykutatás, arculattervezés, de felelni fog a médiatervért, válságkezelésért, fotókiállításért, rendezvényszervezésért, valamint pr-film és rádiószpot készítésért is.

Az MNG a megbízás értékét eredetileg nettó 40 millió forintra becsülte, a tendernyertes Pg Up azonban ötmillió forinttal kevesebbért vállalta a munkálatokat.

 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés