hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképzelhetetlen lenne nélküle Lady Gaga

A Kreatív történetében soha nem volt még hagyományos értelemben vett világsztár a címlapon, szóval ezt muszáj ideírnunk. Alexander Bard, az egykori svéd trashdance-legenda, az Army of Lovers egyik tagja, producer, filozófus és médiaszociológus a Brand & Music konferenciánkon járt Budapesten, és ebből az alkalomból készítettünk vele egy hosszú interjút. Halál volt legépelni, mert Alexander egy energiabomba, alig lehetett belefojtani a szót, igaz, kár is lett volna. Délután hat és este kilenc között négy kávét és egy kólát fogyasztott el, a címlapfotózás minden percét gyermeki bájjal élvezte, címlap-artdirectorunkat instruálta, velünk együtt ötletelt, futott a hatos villamos előtt, galambokat kergetett a Blaha Lujza téren. Utána pedig elmesélte, hogyan alakul át az internet miatt a zeneipar, mit gondol a multicégek átverésre épülő kommunikációjáról, az accountvezérelt reklámügynökségekről, és miért Lady Gaga a legfantasztikusabb popsztár ma.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés