hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előfizetési modellt indít a Mixcloud

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

hirdetés

Select néven előfizetési konstrukcióval próbálkozik a Mixcloud, jelentette be az oldal maga, illetve tudtuk meg a Dalszerző cikkéből.

Ennek lényege, hogy bizonyos podcastok, rádióműsorok vagy dj-k csatornáira előfizethetnek a felhasználók, és a befolyt pénzből nem csak a műsorokban, mixekben elhangzó zenék szerzői, jogtulajdonosai kapnak pénzt, hanem maguk a feltöltők, azaz a műsorok összeállítói is. Ez nem az egész Mixcloudra vonatkozna amúgy, jelenleg 47 csatornán működik az opció (ezen az aloldalon lehet megtekinteni, hogy kiknél https://www.mixcloud.com/select/), és egyelőre csak a meghívásos alapon működik, azaz a Mixcloud dönt arról, hogy ki kérhet pénzt a munkájáért. Regisztrálni azonban lehet, ha érdekli az embert, mert a kör bővülni fog.

Az ingyenes Mixcloudot nem befolyásolja egyelőre a változás, azaz ugyanúgy lehet mixeket és podcastokat hallani, de ugye ezeknél előre nem lehet már látni a tracklisteket egy ideje, csak ha végighallgatja azokat az ember. A fizetős opcióval ez is lehetővé válik, azaz a teljes tracklist előre látható lesz megint, illetve offline is lehet majd zenét hallgatni. A cél hosszú távon váhatóan az lesz, hogy minél több ingyenes felhasználó válljon előfizetővé a kényelmi funkciók bevezetésével, pontosabban újra bevezetésével a fizetős konstrukció keretében.

Jelenleg a Mixcloud határozza meg az előfizetési minimumot, de a felhasználó adhat többet is. A szolgáltatás mindenhol elérhető, kivéve Észak-Koreát, Kínát és Japánt.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés