hirdetés
hirdetés

Előléptetés az OMG-nél

2008-11-18
Az Omnicom Media Group (OMG) új kereskedelmi igazgatói pozíciót hozott létre a médiatárgyalásokért és vásárlásokért felelős divíziója élére. A posztot Róna Márta tölti be, aki eddig a holding non-tévé kereskedelmi igazgatója volt.

Róna Márta az Optimum Media Direction (OMD) 1998-as magyarországi megalakulása óta a cégcsoportnál dolgozik. Kezdetben tervező, majd menedzser, director, később pedig médiaigazgató volt. A nem tévéhez kapcsolódó médiavásárlási feladatok 2000 óta tartoznak a hatáskörébe, az OMG 2007-es megalakulása óta pedig a cégcsoport non-tv kereskedelmi igazgatójaként tevékenykedett.

Róna Mártát novemberben egy újonnan létrehozott posztra nevezték ki: a médiatárgyalásokért és vásárlásokért felelős divízió, az Opera kereskedelmi igazgatója lett. Ebben a pozícióban ő felel a kereskedelmi igazgatói-, valamint a tv- és non-tv feladatokért.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés