hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előléptetés az OMG-nél

Az Omnicom Media Group (OMG) új kereskedelmi igazgatói pozíciót hozott létre a médiatárgyalásokért és vásárlásokért felelős divíziója élére. A posztot Róna Márta tölti be, aki eddig a holding non-tévé kereskedelmi igazgatója volt.
hirdetés

Róna Márta az Optimum Media Direction (OMD) 1998-as magyarországi megalakulása óta a cégcsoportnál dolgozik. Kezdetben tervező, majd menedzser, director, később pedig médiaigazgató volt. A nem tévéhez kapcsolódó médiavásárlási feladatok 2000 óta tartoznak a hatáskörébe, az OMG 2007-es megalakulása óta pedig a cégcsoport non-tv kereskedelmi igazgatójaként tevékenykedett.

Róna Mártát novemberben egy újonnan létrehozott posztra nevezték ki: a médiatárgyalásokért és vásárlásokért felelős divízió, az Opera kereskedelmi igazgatója lett. Ebben a pozícióban ő felel a kereskedelmi igazgatói-, valamint a tv- és non-tv feladatokért.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás