hirdetés
hirdetés

OMG - a Vodafone-tól igazolt sportgurut

2008-05-06
Az Omnicom Media Group (OMG) sportmarketing-igazgatói székébe ül át David Pinnington, aki a Vodafone-nál hasonló pozícióban dolgozott, és többek között a Bajnokok Ligájához és a McLaren Mercedeshez kötötte a brit mobilszolgáltató nevét. A kinevezés is jelzi, hogy emelkedik a sportszponzoráció súlya a médiaköltéseken belül.
Az OMG adatai szerint a sportszponzoráció már hét százalékot tesz ki a globális médiaköltésben. Andrew Lord, a csoport Fuse nevű sportmarketing-cégének vezetője szerint egyértelmű, hogy a prémium sportokhoz kapcsolódó támogatások ma már önálló, teljes értékű médiacsatornának számítanak.

David Pillington – a Vodafone-nál töltött hat év alatt – a médiahasználat és a szponzoráció összehangolásáért felelős igazgatóként dolgozott, és egyebek között a Bajnokok Ligájával, David Beckhammel, a Manchester Uniteddel, illetve a Ferrari, majd a McLaren Mercedes Forma 1-es csapataival hozott tető alá megállapodásokat.

Az OMG-hez tartoznak egyebek mellett az OMD és a PHD médiaügynökségek – a csoport közleménye szerint az új vezető kinevezése mindkét céget erősíti a jövőben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés