hirdetés
hirdetés

Kínai zsűrielnök Cannes-ban

2011-11-10

Először kértek fel a cannes-i reklámfesztivál szervezői kínai zsűrielnököt. Lo Sheung Yan, a JWT ázsiai regionális elnöke és kreatívigazgatója az outdoor-kategóriát felügyeli 2012-ben.

Lo Sheung Yan (Forrás: B. Messer)
Először kértek fel kínai zsűrielnököt a cannes-i reklámfesztivál szervezői – írja az Advertising Age. Lo Sheung Yan, becenevén MaYan, a JWT Észak-Kelet-Ázsiáért felelős sanghai irodájának elnöke és kreatívigazgatója, a JWT globális kreatívtestületének tagja.

Vezetése alatt a JWT számos kreatívdíjat nyert, többek közt Kína első cannes-i Grand Prix-jét, a Samsonite-nak készített Heaven and Hell-kampánnyal.

A szakember korábban már számos reklámverseny zsűrijének volt tagja, Cannes-ban korábban kétszer. Most az outdoor-kategória zsűrielnökévé kérték fel. Sheung Yan a kreatív munkái mellett ismert színmű- és musicalíró, színész, valamint számos ázsiai popsláger szövegét is ő szerezte.ű

Cannes-ban egyébként nem csupán a Grand Prix miatt volt érezhető a kínai jelenlét. Az elmúlt években a kínai reklámügynökségek egyre látványosabb eredményeket érnek el. Idén a Kínai Reklámszövetség külön standdal állt ki Cannes-ban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés