hirdetés
hirdetés
hirdetés

Élőzenés házibulival kampányol a Sziget

A Szigeten fellépő zenészekkel magánlakásokba szervez házibulit a Sziget. A május óta zajló Szobasziget legutóbbi állomása egy Fábián Juli Jazz Riff koncert volt Budán.

hirdetés

Belga mintára szervez magánlakásokba szobakoncerteket a Sziget, a cég így népszerűsíti a nyári fesztivált. Szép Fruzsina programigazgató a 9. Szobasziget nevű rendezvényen a Kreatív Online stábjának elmondta, a hazai megoldás abban különbözik a belgától, hogy nem komolyzenei koncerteket szerveznek, hanem olyanokat, amik a Szigeten szólalnak meg.



A Sziget májusban a Facebookon indította el a Szobasziget kampányát. A leendő házigazdának az a dolga, hogy regisztráljon a közösségi site-on és bejelölje, hogy milyen stílusú zenekart látna szívesen a lakásában. A szigetesek kimennek a jelentkezőkhöz felmérni, hogy az adott lakás vagy szoba alkalmas-e a privát koncertre. Ha megfelelőnek tartják a körülményeket, akkor egy zenekart vagy egy előadót társítanak a helyhez és egy héttel a koncert előtt nyilvánosságra hozzák a Facebook-on, hogy ki és milyen szobában fog játszani. Ezzel "megnyitják a lakást" és jelentkezni lehet vendégnek. Általában tíz főt a házigazda hív meg, 15-20 főt pedig a Sziget. A buliba az mehet, aki a legelsők között jelentkezik.

A helyszínek és a közönség összetétele tehát teljesen változó, rendeztek már Szobaszigetet egy belvárosi kis lakás szobájában is és egy hatalmas budai ház kertjében is. A fellépők is széles skálán mozognak, múlt héten adott koncertet Jamie Winchester, de zenélt már szobában a Magashegyi Underground, Harcsa Veronika és az Intim Torna Illegál is. A szervezők egyelőre csak a Szigetig rendeznek koncerteket, de utána is szeretnék folytatni.

A Kreatív Online Fábián Juli Jazz Riff koncertjén járt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés