hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eltűnt a Diplomatavadász a Dunáról

A Duna Televízió nem folytatja hat epizód után a Diplomatavadászt, mivel a médiahatóság szerint tiltott termékelhelyezések vannak benne - írja az Index. A csatorna szeptember elején még azt nyilatkozta, hogy minden rendben a sorozattal, most mégis újravágják a még le nem adott részeket.

hirdetés

Levette műsoráról és honlapjáról is eltávolította a Diplomatavadász című sorozatot - írja az Index, miután korábban megírták, hogy a három szingli életét bemutató sorozatban több olyan termékelhelyezés is van, ami sértheti a hatályos magyar szabályozást. A sorozatban például mindenki Audival, de legalábbis Volkswagen Passattal járt nemtől, kortól és társadalmi státusztól függetlenül, és mindig mindenkinek csak az óbudai Symbol étterem jutott eszébe, ha éhes lett.

A közszolgálati televízió az Index kérdésére szeptember elején azt válaszolta, hogy szerintük a sorozatban “a dramaturgiai szerepeket nem lépi túl a termékelhelyezés”, vagyis a márkák csak a sorozat életszerűségét segítik elő. Az autókat biztosító Welt Autó és a Symbol étterem is elismerte, hogy volt együttműködésük a sorozatot készítő céggel, de arról nem nyilatkoztak, hogy milyen szerződést kötöttek, ki és mennyit fizet a termékelhelyezésért, esetleg az autók vagy a helyszín használatáért.

Az Index úgy tudja, hogy a Duna Televízió műsora iránt érdeklődött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, ezért a közszolgálati csatorna először megpróbálta kitakarni a sorozatban látható logókat, így például a főcímben is látható ingatlanközvetítő cég márkajelzését vagy éppen az összes autó hűtőrácsát.

Továbbra sincs minden rendben a Duna Tv-nél. Mint azt tegnap a Kreatív Online is megírta, a köztévé 330 milliót perelne vissza két sorozatáért, mert a gyártó nem a megrendelt végeredményt szállította a csatornának. 

(forrás: Index, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés