hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ennivaló történet

A Bábolna sonkahirdetése

Sokan rajongásig szeretik a sonkát, és a Bábolna Hullámsonka friss szpotjából az is kiderül, hogy nem csak az emberek sonkaimádók. Ép úgy odavan a retek és a zsemle is a finomságért – természetesen számtalan trükk felhasználásával.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Az ételeket népszerűsítő reklámok egyik legfontosabb szereplője a foodstylist, akinek a feladata az étkek jelenetek előtti előkészítése. Ténykedésük eredményeképpen olyan étvágygerjesztő látvány kerül a kamerák elé, amely kiálja még az erős lámpák próbáját is.

A Bábolna szpotját áthatja a sonkavágy, amellyel egyáltalán nem kell megküzdeni, annál inkább a jelenetek névtelen mellékszereplőivel. Így például a retekkel, amely a salátakészítés pillanatban a távolodó sonkástál után iramodik, és a zsemlével, amely nem engedi kienni magából a sonkaszeleteket. A preparált retket a pult alatt fekvő stábtag mozgatta egy mágnes segítségével, és hogy megfelelő pillanatban indítsa lomha útjára a zöldséget, külön kameraképről követte az eseményeket.

A zsemleharc már sokkal inkább az ügyes kezű makettgyúrók, a Filmefex stáb leleményét dicséri. A poliuretánhabból mintázott zsemle megszólalásig hasonlított egy lisztes bucira. Ennek műanyag nyelvére helyezték a sonkaszeleteket, így valósították meg a huzavonát. A péksüteménybe két apró szervomotort is beszereltek, amelyek távirányítással rágó mozgást imitáltak a zsemle „szájszögletébe”.

A konyhába osonó falánk családtagok sonkaepizódjait a keresztirányú kameramozgások és rövid közeli képek teszik izgalmassá. A jelenetek számtalan rövid, olykor lassított snittből épültek fel, amelyekben a szereplők arcán megelevenedik az étek utáni csillapíthatatlan vágy.

Mivel a sonka egy fiatalos történet, ezért a szpot környezete is fiatalos, de mértéktartó. Az élénk ruhaszínek ellenére a háttérként nyugalmat árasztó kényelmes visszafogott hangulatban sokkal hangsúlyosabbá válik a sonka utáni leküzdhetetlen, majdhogynem mohó vágy, mintegy hangsúlyozva: „mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértést”.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés