Epica - bronz járt a Leo Burnettnek
2007-11-29
Magyar ügynökség is nyert az Epica reklámversenyen. A Leo Burnett a Samsungnak készített dupla citylight-tal kapott bronzdíjat. Az ügynökség a versenyen kapott pontszámok összesítése után érdemelte ki az elismerést.
A Leo Burnetten kívül a DDB és a BBDO számíthatott arra, hogy bronzdíjat vehet át az Epica reklámversenyen. Bár az ügynökségek nem jutottak shortlistre, mégis esélyük volt arra, hogy az összesített pontszámok alapján elismerést kapnak.
Végül a magyar indulók közül a Leo Burnett a Samsungnak készített kreatívval érdemelte ki a bronzdíjat. A kampány célja a Samsung porszívó különleges szívóerejének kommunikálása volt. Az ügynökség két egymás mellé helyezett citylighttal oldotta meg a feladatot, ahol az egyiken egy fiktív fehérnemű reklámról a szomszédos poszteren látható Samsung porszívó leszippantja a ruhát.
Mint arról korábban beszámoltunk, a 37 kategóriában egyetlen magyar ügynökség sem jutott rövidlistára, amelyről a kategóriagyőzteseket választották ki. Az Epicára eredetileg nyolc magyar ügynökség nevezett, azonban öten még az előzsűrizésen kiestek.
Végül a magyar indulók közül a Leo Burnett a Samsungnak készített kreatívval érdemelte ki a bronzdíjat. A kampány célja a Samsung porszívó különleges szívóerejének kommunikálása volt. Az ügynökség két egymás mellé helyezett citylighttal oldotta meg a feladatot, ahol az egyiken egy fiktív fehérnemű reklámról a szomszédos poszteren látható Samsung porszívó leszippantja a ruhát.
Mint arról korábban beszámoltunk, a 37 kategóriában egyetlen magyar ügynökség sem jutott rövidlistára, amelyről a kategóriagyőzteseket választották ki. Az Epicára eredetileg nyolc magyar ügynökség nevezett, azonban öten még az előzsűrizésen kiestek.
(forrás:
Kreatív Online)