hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epica - bronz járt a Leo Burnettnek

Magyar ügynökség is nyert az Epica reklámversenyen. A Leo Burnett a Samsungnak készített dupla citylight-tal kapott bronzdíjat. Az ügynökség a versenyen kapott pontszámok összesítése után érdemelte ki az elismerést.
hirdetés
A Leo Burnetten kívül a DDB és a BBDO számíthatott arra, hogy bronzdíjat vehet át az Epica reklámversenyen. Bár az ügynökségek nem jutottak shortlistre, mégis esélyük volt arra, hogy az összesített pontszámok alapján elismerést kapnak.

Végül a magyar indulók közül a Leo Burnett a Samsungnak készített kreatívval érdemelte ki a bronzdíjat. A kampány célja a Samsung porszívó különleges szívóerejének kommunikálása volt.  Az ügynökség két egymás mellé helyezett citylighttal oldotta meg a feladatot, ahol az egyiken egy fiktív fehérnemű reklámról a szomszédos poszteren látható Samsung porszívó leszippantja a ruhát.

Mint arról korábban beszámoltunk, a 37 kategóriában egyetlen magyar ügynökség sem jutott rövidlistára, amelyről a kategóriagyőzteseket választották ki. Az Epicára eredetileg nyolc magyar ügynökség nevezett, azonban öten még az előzsűrizésen kiestek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés