hirdetés
hirdetés

Epica – a Guinness szpoté a fődíj

2005-11-28
A brit Abbott Mead Vickers (AMV) BBDO reklámügynökség Guinness szpotja kapta a legjobb reklámfilmnek járó Epica D’or díjat az idei párizsi reklámversenyen.
A zsűri idén a legjobb print munkának járó nagydíjat a Grande Reportagem magazin Flags című kampányának ítélte oda. A magyar reklámok közül a Young & Rubicam érte el a legjobb eredményt: az ügynökség Löwenweisse sörnek készített Szerelemeslevél című nyomtatott hirdetésével az alkoholos italok kategóriájában shortlistre került.

Az Epicára a tavalyi 13-mal szemben idén csak nyolc magyar ügynökség nevezett összesen 25 munkával. A nevezett alkotásokat egy előzsűri értékelte, és szelektálta. A szűkített listán maradt hirdetéseket nézhette meg az Epica zsűrije, amelyben Magyarországot a Kreatív reklám rovatának szerkesztője, Román Balázs képviselte. Az előzsűrizés után az említett alkotáson kívül a Young & Rubicam egy másik Löwenweisse plakátja, a Borsodi sörnek készített vidámparkos filmje, a Saatchi & Saatchi Budapest Ariel márkának készített reklámfilmje, a DDB Budapest Szomszédok című Libero szpotja és a Libresse szpot maradt versenyben. A zsűri értékelése után viszont csak a Young & Rubicam hirdetése került a shortlistre.  

Az egyik legnevesebb európai reklámversenyre hagyományosan a német, a brit, a francia és a skandináv reklámügynökségek neveznek a legtöbb munkát. Idén a keleti blokkból Románia volt a legaktívabb 68 nevezéssel.

Az Epica reklámverseny zsűrije a szaklapok szerkesztőiből és főszerkesztőiből, tulajdonosaiból áll össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés