Epica – anti-terrorista hirdetést díjazott
2001-12-07
Az Epica zsűrije új díjat vezetett be az idén Dove Prize néven, amelyet a terrorizmus elleni ACT (Advertising Community Together) kezdeményezés keretében osztottak ki a legjobb kreatív munkának.
Az első Dove Prize-t a Thomson Nepal Pvt Ltd vehette át Human Bomb című alkotásáért, amelyen egy gyerekrajz látható, alatta pedig a „Mit tanulnak a gyermekeink? A terrorizmus nem aranyos” felirat. Az ACT-et a Nemzetközi Vöröskereszttel együttműködésben hozta létre az Adforum.com website, néhány nappal a szeptember 11-i terrortámadás után. A kezdményezés célja lehetőséget teremteni a reklámszakma számára, hogy kifejezhessék szolidaritásukat a történtek áldozatai felé, pénz vagy más adomány formájában támogathassák őket.
(Forrás: Kreatív Online)
(Forrás: Kreatív Online)