hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a Mars-Wrigley médiatenderén

Médiaügynökséget választott a fúziója után a Mars-Wrigley. A tendert az OMD nyerte, amely eddig a Wrigley ügynöksége volt.

hirdetés

A Mars Magyarország és a Wrigley Hungária tulajdonosi fúziója után megtendereztette a médiaügynökségi feladatokat, hogy összehangolja az ezen a területen felmerülő feladatokat.

Ennek kapcsán a cégcsoport meghívásos médiaügynökségi tendert írt ki idén szeptemberben a teljes körű online és offline médiatervezési és vásárlási munkákra. Arról nincsen információnk, hogy mely ügynökségeket hívták meg.

A 2011 év elejétől induló együttműködésre az OMD Hungary, a Wrigley jelenlegi ügynöksége nyerte a megbízást. A Mars eddigi ügynöksége a Universal McCann volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés